One By One :)


Hye blog, bloggers...everyone...huhuhu lama beno ase x update laman ni... bukan x de idea..tapi x sempat nak karang...bila buka dashboard je..terus lupe nak tulis hape...ntah mcm mana kali ni..idea tu hinggap pulak kat kepala ni :)

Based on the topic today...cheeewah dah macam nak wat presentation pulak ase... *x pyh nak
formal sangat la kan~...ok tajuk aku hari ni tentang transformasi laman sosial...one by one?..apa kaitannya...sekarang ni kan feymes dengan laman sosial yg macam2...yg paling top 'passssebuk'..laman2 lain mcm twitter, skype, even blog sendiri pon termasuk la jugak ye dokkk?

laman sosial yg mula2 sekali aku guna..friendster la...tapi kejap je masa form 4...disebabakan tahap kepopularitiannya yg rendah.....kemudian dengan kemunculan laman sosial yg gah hingga hari ini FACEBOOK......(amboi ayat~)..aku beralih angin...ikut trend katekan..




ni la facebook aku tu...sebenarnya facebook aku biasa je...yg macam dulu2..tapi disebabkan kegatalan tangan tertekan button"TIMELINE" habes jadi serabut...waaaa..aku mmg x suke guna timeline..mcm2 aku wat nak remove...tapi faktanya..it's permanent...tapi tima kasih r kat kawanaku kucai..bagi link utk aku cuba remove...even tak berjaya~..huhuhuhu

then laman sosial yg kedua yg aku ceburi...erk..mcm cakap pasal kerjaya la pulak...ni la..laman ceconteng aku waktu suka duka..




laman ni paling aku suka :) sebab aku aku boleh
lepas feeling kat sini...lepas kentut sambil2 tu kan :D...blog mmg best tapi kena rajin la~..terima kasih dekat kakak aku sebab perkenalkan laman ni.


then masuk upm dah pandai daa sket guna laman2 laen...sem lepas aku mula guna skype...*alaaa kerek mamat ni...org laen guna dah lme..diam je*...ahh suka ati aku lah...cerita aku..hehehe..



tapi laman ni aku jarang guna, kalu kawan aku yg jauh2..over the sea...or oversea nak berhubung...kitaorng guna ni la...bule wat video call..tngok muke..wat pengobat rindu..kalu dah lama x jumpa kan...tapi jgn nak gedik wat video call dengan awek plak..mesej2 sudaaa~

laman paling latest dan aku tngh addict sekarang ni...taddaaaaa...en.twitter aku :)


kawan aku ckp twitter ni lebih kurang blog jugak..tapi bukan dari aspek 'post'..dia sama dari segi sistem follower..kalu kau suke blog tu kau follow..same gak cm twitter..kalu kau suke tweet2 dari someone..ko follow la...bagi aku twitter ni best sebab privacy tinggi la kat sini...kat tweet kau bole lepas feeling..kadang2 rase cam cakap sensorang..tapi aku dengan kawan2 aku rajin jer bersidang dekat laman ni *even jumpe hari2 kot :D


macam-macam kan sekarang ni..aku ingat pas ni nak guna tumbler..tapi nak wat pe tumbler...letak gambar je pon...wat page sendiri la..hax3...kepoyossssssan tahap dewa...apa yang aku cuba sampaikan kat sini even banyak laman sosial yg aku guna..personaliti aku tetap sama...maksudnyya aku tak cuba jadi hipokritt....itu apa yg aku rasa la kan..heheheh *perasan seyh mamat ni....

ni la peneman-peneman aku waktu suka duka...bukan takde kawan ade...dyorang memang best!!! tapi x semuanya aku boleh cakap...sometimes aku suke tulis :)

ni la simple sweet things yg aku ada ^^,









Leave a Reply

Looks deep...

If i can be a mirror to reflect all the good things to me...i will..
If i can be a sponge to absorb all my mistakes.....i will
If i can be a sweet to cheer up people around me...i will
if i can be herbs to heal disappointing.....i will

but i forgot....

" Adam's descent is the best thing that were created by CREATOR.....nothing is the best except Three Words...
Thank You Allah"

Piyoxss

Dikuasakan oleh Blogger.

welcome....do read...do spend ur time....coz i really do love to write